PLASH AFY haniff TERBAIK Untuk Seisi Keluaga

August 10, 2019



Tengahari tadi memandangkan masa rehat panjang sikit, so saya pun terus pergi ke Servay Supermarket di Putatan, untuk cari pencuci tangan PLASH, brand AFY Haniff.

Cari punya cari nah bersusun banyak dirak. Apa lagi belilah banyak sikit sebab cepat habis bah ni PLASH. Jadi yang lain buat stok di rumah.




Jenis saya ni, sikit-sikit suruh anak cuci tangan? Saya memang cerewet bab kebersihan. Bukan apa, budak-budak kan cepat kena jangkitan. Antibody diorang manala kuat macam kita ni, jadi kebersihan tu paling penting. 

Anak umur 7 tahun

Tapi kan bila sy balik-balik suruh anak cuci tangan kan, terus dia tunjuk sama saya dia punya tangan macam nenek dia cakap. Sekali cek nah betul bah pula. Tekupas-kupas sama kecut.

Anak umur 3 tahun
Mungkin sabun yang saya pakai sekarang ni bahan kimia dia terlalu kuat.

Sebab tulah saya suka PLASH ni. Satu sebab wangi dia memang semerbak. Produk dia yang lain pun saya memang pakai dirumah sebab wangi serai tu buat saya rasa sangat selesa. PLASH yang saya beli ni aromanya ALOE VERA. PLASH  ada dua Aroma, ALOE VERA sama BUNGA SAKURA.

Kedua, semua pun tahu kan khasiat Aloe Vera, salah satu tumbuhan yang terbaik untuk penjagaan kulit kita dan mampu merawat kulit yang bermasalah, seperti kulit-kulit yang terkupas, kering, terbakar dan mampu  melembutkan kulit kita.
(Ni memang terbukti sebab keluarga saya amalkan klu melecur ka apa memang kami cari tu Aloe Vera)



So pendek kata PLASH ni memang selamat diguna seisi keluarga.


Macam saya yang suka makan sambal-sambal ni pun, selalu bau sambal tu memang masih ada ditangan kita, jadi memang tidak selesalah kalau masih ada tu bau. Tapi pakai PLASH ni baguslah, kasi hilang bau.

Harga pun murah saja RM8.10 dan semua barang-barang AFY Haniff korang boleh dapatkan di Supermarket berdekatan anda. Boleh rujuk senarai kedai dibawah ni ya.

-Sekian dari saya jumpa entry akan datang-

You Might Also Like

1 comments