Kebaikan Mengunakan Travel Agent Ketika bercuti

August 02, 2019

Walaupun aku orang Sabah mau juga rasa bercuti ala-ala pelancong kan. So aku searchlah beberapa Travel Agent yang famous di Sabah ni. Compare punya compare banyak-banyak travel agent ni, ada satu travel agent yang bagi aku memang berbaloi untuk diguna.



Guna travel agent ni banyak sangat kebaikannya. Diorang dah pakar dengan tempat-tempat yang boleh dilawati di. Ringkas cakap diorang dah atur cantik-cantik jadual perjalanan kita.

Bukan setakat tu saja, tempat tinggal dan Pengangkutan juga diorang dah atur untuk kita. So kerja kita senang, bawa diri ja.


So kita takla penat sangat nak memandu. Kadang-kadang kalau dah penat macam malas ja mau pergi banyak tempat kan. Jadinya percutian tu rasa mcm tak berapa best sgt.

Macam travel agent yang saya dan kawan-kawan ni pakai, memang bagus sebab banyak tempat yang diorang boleh bawa. Saya walaupun dah banyak kali pergi Kundasang ada juga 2,3 tempat baru yang tak pernah saya pergi. Kalau bukan sebab travel agent ni, memang tak tahulah ada tempat yang baru dan lagi best!


Jangan risau kalau hp atau kamera korang kurang canggih diorang ada kamera diorang sendiri. Lagi lawa gambar guna kamera diorang haha. Pemandu diorang sendiri yang akan ambil gambar korang. Bukan setakat memandu, ambil gambar pun diorang ada skill tau. Dah tahu mana angel yang cantik dan terbaik.



Kalau korang yang dah plan nak pergi Sabah, tapi tak tahu nak pilih travel agent yang mana dan masih ragu-ragu dengan travel agent sebab tak pernah guna khidmat diorang sebelum ni boleh tengok kat sini Pakej Percutian Sabah. Diorang pun selalu guna Travel agent kalau diorang datang Sabah.


Kebaikan bercuti dengan perkhidmatan Travel Agent.

🍁 Jadual perjalanan lebih teratur
🍁 Penginapan disediakan
🍁 Banyak tempat yang boleh dilawati
🍁 Kurang penat, lebih enjoy menikmati cuti-cuti
🍁 Jimat masa, murah dan berbaloi

Tapi kalau korang rasa nak driving sendiri pun boleh. Manalah tahu nak merasa jalan raya di Sabah ni hehe. Okay. More Info tentang Pakej Travel Murah Sabah boleh klik link DISINI 


Daeng Travel & Tours
Lot 32-2, Blok E, 1st Floor,
Kepayan Perdana Commercial Centre,
88300 Kota Kinabalu,
Sabah

Contact
010-6697102 (Cik Ezza)
010-3927102 (Cik Effa)

+6088-213494 (Office)

You Might Also Like

1 comments