Snorkling di Mari-mari Sepanggar Island

August 06, 2019

Bila guna Travel Agent ni, semua kerja jadi senang. Hari ke-2 percutian, kami ke Mari-mari Sepanggar Island yang terletak hanya 15 minit dari Jeti Jesselton Point. Kitaorang tak lama nak tunggu turn untuk ke Pulau pun, sebab semua Daeng Car Rental & Tours dah sediakan.  






Sebelum ke Pulau tu kalau korang nak beli topi ke, casing hp kalis air ke boleh beli kat dalam terminal tu. Semua ada dalam tu. Topi pantai dan casing handphone yang kalis air tu,  harganya dalam RM 8.00 keatas.



Mari-mari Sepanggar Island ni adalah salah satu pulau yang baru di Sabah. A great escape from busy lifestyle and the place where you can enjoy watersport activities and explore aquamarine life. 













Aktiviti kami di sana adalah snorkling dari pagi sampai tengahari. Jangan risau kalau pakai pakej travel agent, peralatan snorkling semua dah disediakan. Tu, salah satu kebaikan ambil pakej ni. Tak perlu susah-susah nak sewa macam-macam  peralatan. Pakej ke Pulau lengkap dengan aktiviti, peralatan dan makan tengahari. Firstime ni ikut snorkling, biasanya saya tak nak masuk air sebab fobia. Tapi bila tengok laut yang cantik menbiru, terus teruja nak snorkling.






Ni baru Pulau pertama ya, ada 3 pulau lagi yang kami akan pergi. Jom kita ke SINI


Daeng Travel & Tours
Lot 32-2, Blok E, 1st Floor,
Kepayan Perdana Commercial Centre,
88300 Kota Kinabalu,
Sabah

Contact
010-6697102 (Cik Ezza)
010-3927102 (Cik Effa)

+6088-213494 (Office)

You Might Also Like

6 comments