WEEKEND BARBECUE DINNER BUFFET di Tangerin, The Palace Hotel Kota Kinabalu

July 19, 2019

Bah ada yang suka masakan panggang-panggang ka atau yang kana grill-grill macamtu? mestilah bah ada yang suka kan. Selalunya kalau kamu makan dimana? diluar ka? tempat yang panas-panas ka? atau sendiri saja paggang di rumah? hehe. Boleh bah juga tiada masalah tapi kalau kamu mau tau lagi tempat yang sajuk-sajuk ada aircond, selesa dan banyak makanan pilihan tambahan saya suggest kamurang pergi sini Restaurant Tangerin, The Palace Hotel. Bah ada sudah tu yang gagar kan bila dengar nama hotel. Tidak semestinya makan di hotel tu mahal. Macam The Palace hotel ni harga murah sudah. Dewasa RM85 manakala kanak-kanak RM43 (6-12 Tahun). Bukan tu saja ok, kalau kamu bayar untuk 5 orang, kamu akan dapat free lagi 1 kupon. Jadi cuba kamu kira 85x5 lepas tu bahagi 6 orang. Saturang cuma perlu bayar Rm70.80 ja. lepas tu pula MAKAN SAMPAI PUAS! nahhhh berbaloi ka nda kamu rasa? fikir-fikirkan hehe.

Makanannya pula bolehlah kamurang rujuk gambar dibawah ni aa.. Sadap-sadap ni jangan sampai tumpah air liur kamu meninguk gambar saya ni aaa. Ada juga gambar yang nda terambil, tu kamu boleh pergi booking teruslah tempat duduk disana, pigi makan disana terus. Kalau baca di blog saya pun bukan boleh kenyang!






Bukan tu saja ada lagi makanan sampingan yang lain, dessert ada, sup-sup mee-mee pun ada.











Untuk pengetahuan kamu Restoran dorang ni buka start jam 6.00 petang sampai jam 10.00 malam. bah jadi duduklah kmu sana sampai jam 10.00 malam. palan-palan makan, nda payah kelam kabut sebab sudah bayar juga makan sampai kanyang!



Itu sajalah dari saya, ni muka masih mainten lawa lagi sebab belum makan. selepas tu berabis makan sudah ndatau caman sudah rupa makan sampai kanyang! haha

Untuk maklumat lanjut atau tempahan, korang boleh hubungi hotel di talian +60 88 217222 atau email ke custcare@thepalacehotelkk.com atau terus ke datang ke hotel di


You Might Also Like

4 comments