PELBAGAI RASA HANYA DI IMYATI CAFE

February 03, 2018

Assalamualaikum Food Hunter sekalian... ni I nak kongsi salah satu tempat makan yang sedap & best kat Sabah ni. Korang yang baru nak pergi Sabah, boleh cuba makan kat sini. Cari je gerai nama IM YATI CAFE. Gerai IM YATI CAFE ini kat belah hujung kiri, berdepan dengan Affin Bank, Sadong Jaya.

Apa yang best? uihhhh banyak yang best tau. Semalam kita orang gi makan kat sini 7 orang, berebut-rebut mana nak makan dulu hahaha. Rasa semua nak sumbat dalam 1 masa. Gelojohnya ish ish hehehe.

Korang, kalau rasa nak makan, makanan Thailand ke Indonesia ke Sarawak ke, elok sangatlah datang sini. Resepi Asli yang dibawa khas oleh Owner kedai sendiri membuatkan, masakan kedai ni berbeza dengan masakan kedai lain. Bukan tu saja, kalau korang pergi sebelah petang, korang akan di

I ni sejenis yang cerewet bab-bab makan, tapi kedai ni  buat i rasa macam makan kat kampung dengan family. Rasa masakan pun memang padu woahhh! memang ngamlah dengan tekak cerewet ni. Opss...tetiba rindu nak makan kat sana lagi ahaks! bawa husband lah hujung minggu ni hehehe.

Jom cuci mata tengok menu yang kitaorang makan semalam.

Tempat : ImYati Cafe, Sadong Jaya, Kota Kinabalu, Sabah
Waktu Operasi : 6.00 pagi - 9 malam
Facebook : IMYATI Cafe









Hah.... sedapa tak? Terliur tak? Apa lagi jom serbu, owner dan staff semuanya peramah tau.



You Might Also Like

1 comments