BELI FEMININE WASH ONLINE - SIS PERAPAT

February 09, 2018

HELLO readers, pernah tak beli feminine wash online? Atau selalu walk in je kat kedai? Tapi mesti banyak sangat produk sampai tak tahu mana nak pilih kan? Tapi korang jangan risau sekarang ni klik-klik je, barang dah sampai rumah.

Wanita, perempuan,girl, woman tak kiralah tua atau muda, kena jaga kebersihan luaran dan dalaman, barulah 'mahkota wanita' tu terpelihara suci dan bersih gitu.. Lebih-lebih lagi part alat intim wanita.

Satu tips kalau nak beli feminine wash korang, pilih produk yang diperbuat daripada bahan organik. Sebab apa? Sebab ianya selamat digunakan dan bebas bahan kimia.

Macamana nak tahu produk tu bagus atau tak? Kalau kat kedai, tak ada pula kan diorang tunjuk testimoni. Yang ada pun rumusan tentang bahan-bahan produk je, so kita pun baca jelah antara faham dan tak faham, antara berkesan atau tak  berkesan. Tapi ni sis nak cerita tentang keajaiban satu produk yang sedang hangat diperkatakan oleh wanita-wanita abad 2018 ni. Bukan propa tapi dah banyak testimoni yang baik sis baca tentang produk ni. Sebut betul-betul S.I.Ssssss.

KEBAIKAN DAN KEISTIMEWAAN SIS PERAPAT

SIS Perapat, adalah salah satu produk keluaran DEL Billionaire SDN. BHD yang bagus untuk menjaga alat intim wanita, ini kerana SIS Perapat ni mengandungi Ekstrak Manjakani, Sireh dan Aura 7 bunga. SIS Perapat mempunyai banyak khasiat dan kebaikan. Selain daripada menghilangkan kegatalan dan membunuh bakteria, iaanya juga boleh merawat masalah keputihan dan mengetatkan faraj. Bagi wanita bersalin, SIS Perapat ini juga bertindak untuk memulihkan luka lepas bersalin dan mencerahkan celahan miss v.

Yang bestnya lagi, dengan SIS Perapat ni, kita tak perlu lagi memakai pantyliner sebab ianya mencegah bau yang kurang enak dan memberikan haruman sepanjang hari. Waaaa bestnya, selesai masalah yang sentiasa memberi impak yang besar kepada semua wanita sedunia.

SEKITAR MAJLIS PELANCARAN PRODUK DEL BILLIONAIRE SDN BHD

3 Februari 2018, Sis sempat hadir ke Majlis Pelancaran Produk DEL Billionaire SDN BHD yang dijalankan di Ming garden Hotel Kota Kinabalu, Sabah. Berjumpa secara terus kepada pengasas membuatkan sis teruja sangat nak try produk ni. Orang yang sangat kuat dan tabah menghadapi pelbagai dugaan sepanjang perjalanan beliau menjadi seorang pengasas produk.

Tapi bukan produk SIS Perapat je dilancarkan tau, DEL Billionaire SDN BHD juga telah melancarkan Produk skincare mereka iaitu Delia Gold Serum. Pemilihan serum yang betul juga penting untuk mengurangkan minyak dimuka dan sekaligus dapat melambatkan proses penuaan diwajah kita. Orang lelaki pun boleh pakai serum ni tau.

BELI FEMININE WASH SECARA ONLINE

Okay sekarang dah tahu kan feminine wash yang terbaik untuk korang , So tunggu apa lagi kalau nak dapatkan produk ni boleh whatsapp nombor yang tertera 010 937 7805. Sambil-sambil order tu boleh layan gambar kitaorang di Majlis Pelancaran Produk DEL BILLIONAIRE SDN BHD. Atau layari laman rasmi SIS Perapat di bawah :

FACEBOOK : SIS PERAPAT
INSTAGRAM : SIS PERAPAT
WEBSITE : SIS PERAPAT

Mempunyai kelulusan KKM

SIS Perapat, comel kan botol dia senang nak bawa
kemana-mana saja dan boleh dipakai bila-bila masa sahaja.
Harga RM59 (50ml)
Founder Puan Sarzielawati Samad

Turut hadir,
Pengerusi Persatuan Industri Kecil dan Sederhana Wanita Sabah (IKSnita),
Datuk Dayang Khatijah Bachtiyal

Barisan Para Blogger yang turut hadir dalam Majlis Pelancaran tersebut





You Might Also Like

9 comments

  1. Feminine spray paling best so far. sbb ada manjakani, sireh and bau ros!

    ReplyDelete
  2. kalau sembur kat ketiak boleh basmi kuman dan mewangikan jugak tak? hehehehe. tapi serius senang dah ada sis perapat lepas niii. masa period tak risau bau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha nisa rasa-rasa boleh ke tak? cer cuba, dah cuba jgn l upa bg feedback tau! haha

      Delete
    2. sembur kat ketiak? mungkin i patut cuba kan babe :D

      Delete
  3. Senang jee, spray . Takyah bilas dah. Hehehe

    ReplyDelete
  4. rasa bersih je mangkuk tandas bila spray sis perapat ni. Hehe

    ReplyDelete
  5. wahh.. hebat laa sis.. masuk paper.!!

    ReplyDelete