KASUT PALLAS SETIAP TAHUN UNTUK PERSEKOLAHAN ANAK

January 09, 2021

 Kasut PALLAS setiap tahun untuk anak.

Seperti tahun-tahun yang lepas, tahun ini saya masih setia bersama PALLAS demi keselesaan anak saya ke sekolah. Sebagai ibu kita kena bijak memilih kasut untuk anak-anak agar mereka sentiasa berasa selesa dengan kasut yang dipakai seharian ke sekolah.


Kenapa PALLAS menjadi pilihan saya setiap tahun?

Kali ini saya memilih kasut PALLAS X sebagai pilihan. Ini kerana ianya LEBIH RINGAN. Seperti yang kita maklum ada anak-anak yang bersekolah dari pagi hingga ke petang. Ini membuatkan mereka lebih banyak pergerakkan. Kasut sedikit sebanyak penting untuk menampung pergerakkan seharian anak-anak kita. Sekiranya mereka memakai kasut yang berat, mereka akan lebih cepat letih sekaligus pergerakkan mereka terhad. Dengan kelebihan yang ada pada PALLAS X tumbesaran kaki anak-anak akan menjadi lebih baik. 

Selain itu, PALLAS X juga mempunyai sistem pengudaraan kasut yang sangat baik. Malah kasut PALLAS X ini lebih cepat kering sekiranya kasut terkena hujan atau tidak kering apabila dicuci pada waktu malam. Jadi dengan memilih PALLAS X sebagai kasut sekolah anak-anak, kita

tak perlu risau sekiranya kaki anak-anak kuat berpeluh atau risau kaki berbau busuk sebab sistem pengudaraan PALLAS X memang terbaik 👍 

Setiap tahun saya mengesyorkan agar para ibu bapa memilih jenama PALLAS  untuk persediaan persekolahan anak-anak ditahun baharu. Ini kerana pengalaman saya sendiri dan kelebihan yang ada pada kasut sekolah jenama PALLAS yang mana kita sedia maklum bahawa jenama ini telah bertahun lama berada di pasaran.

Untuk pembelian kasut sekolah PX25-013BK ini, anda boleh melawati laman www.wow2wee.com dan Servay Hypermarket.

You Might Also Like

6 comments