MYLARA Platinum Series CollaRa Super Whitening Booster

May 14, 2020

Assalamualaikum semua, lama nya tak berjumpa di blog ni kan. Maklumkan kita salah sorang Essential Services tau. hehe. Tapi harini rajin sikit nak update sebab ada 'sesuatu' yang best nak dikongsikan bersama.

Okay, mungkin semua dah pernah dengar bermacam-macam Whitening Booster yang ada dipasaran zaman kini, Tapi tahukah korang MYLARA Platinum Series CollaRa Whitening Booster mempunyai kelebihan yang tersendiri?




Kelebihan apa tu? Jom baca!

CollaRa mempunyai 5 bahan UTAMA yang bertindak untuk menjaga keseluruhan tubuh badan kita. Bukan setakat muka kita sahaja yang putih bersih, malahan seluruh tubuh badan kita samaada dalaman mahupun luaran akan cantik dan sihat semulajadi. Ini kerana 5 bahan UTAMA tersebut adalah seperti berikut:


CollaRa juga mengandungi, Kacip Fatimah, Manjakani, Serapat, Labota, Grape seed, Dextrose Monohydrate, Vitamin C, Pearl powder, Rosehip Oil, Alpha Arbutin, dan Madu Kurma. So, cuma SEBOTOL CollaRa sahaja, kita akan dapat manfaat yang sangat TERBAIK tanpa mencampur adukan dengan produk-produk yang lain, sekaligus dapat menjimatkan duit korang nak beli macam-macam produk.


Cara pengambilan CollaRa juga sangatlah senang iaitu satu sudu teh dan kemam. Makan sebelum sarapan dan sebelum tidur. Maksima 4 sudu sehari. Jangan risau CollaRa juga ada menyediakan sudu kecil untuk memudahkan korang membawa CollaRa ini kemana-mana sahaja.  Cantik dengan mudah gitu...




So kalau korang masih tercari-cari produk Whitening Booster yang bukan saja dapat memutihkan seluruh badan. malahan ada kebaikan- kebaikan yang lain, saya cadang untuk korang consume MYLARA Platinum Series CollaRa Super Whitening Booster ini sebagai satu supplement kecantikan semulajadi korang. Gerenti TAK MENYESAL!


NAK BELI KAT MANA? BERAPA HARGA? Baca dibawah :

MYLARA Platinum Series CollaRa Super Whitening Booster 
RM75.00


Kalau nak maklumat lebih lanjut dan nak beli  boleh layari:




You Might Also Like

2 comments