SELUAR SUKAN TERBAIK

August 03, 2017

Assalamualaikum, siapa kat sini yang rajin bersukan? atau masih tercari-cari seluar yang selesa untuk bersukan? atau ada masalah bila nak cari seluar sukan je, mesti berjam-jam nak pilih mana yang terbaik?

Jom try seluar dari https://www.jonlivia.com/ ni. Kadang-kadang kita ni naklah cari seluar yang bila pakai tak nampak gemuk atau tak nak nampak lemak-lemak tepu kat kaki kita kan haha, tapi dengan Pants dari Jonlivia ni, korang mesti terkejut sebab memang nampak slim bila pakai tau. Macam saya ni jenis suka pakai seluar yang besar sikit, bila sampai seluar jonlivia ni, size M eh nampak macam kecil je, tapi bila dah pakai WOW tak rasa sempit pun. Selesa jangan cakap, memang selesa sangat!

Apa yang saya paling suka dengan seluar ni saya cubalah pakai masa jogging kat taman beberapa kali, tapi eh lama-kelamaan lemak-lemak kat perut dan paha dah semakin mengecil. Bila pakai lama dan berpeluh pun tak rasa seluar tu melekit,sebab fabrik dari seluar tu pun dah nyata "Super Absorbent" iaitu penyerapan yang terbaik. Jadi nak bersukan, nak beryoga atau nak berzumba lama-lama pun tak ada masalah dengan seluar yang sangat selesa ni.

Jom tengok web diorang, untuk lelaki pun ada tau. Korang jangan cakap lepas ni tak tahu mana nak cari seluar sukan yang best ye. Guna hujung jari je, Jonlivia kan ada untuk korang. Ok see next entry yaaa...

Jonlivia Lifestyle Club (Walk-in)

Tuesday to Friday :11.30am - 8.30 pm
Saturday and Sunday : 11.30am - 3.00 pm
For Any Enquiries please contact YUKI : 016-263 4410 / 016-226 5575

Location :
No. 70A,70B & 70C, 
Jalan SS2/67 Wilayah Persektuan
47300 Petaling Jaya Selangor

Ni pic beryoga tengah malam haha!




You Might Also Like

10 comments

  1. hii kena pi cari google pasal seluar ni. menarik gak =)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. best tie, ko pakai tu seluar pastu ko pakai minyak halia yg panas tu then jogging, fuhh capat kampis perut kita yg ada lemak ni hahahah

      Delete
  3. Wahhhh macam best aje ni....macam kena terai satu

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. wow.. makin slim la lepas ni. hihihi

    ReplyDelete
  6. mcm buli juga di bawa bjalan santai2 =D santekkk

    ReplyDelete