D'Saiful Restoran

Assalamualaikum
Orang-orang Sabah kalau nak makan banyak tapi murah jom singgah kat D'Saiful Restoran Alam Mesra. Ambil je banyak mana pun harga tetap Rm6.99. Tapi ambil sekali je tau, kalau ambil kedua kali dikira double lah hihi. So kalau nak ambil tu, ambillah banyak mana pun yang termampu kita nak makan. Jangan makan ikut nafsu pula, ambil banyak alih-alih tak habis. Kalau nak p sona kena waktu-waktu perut yang sedang rancak meronggeng kat dalam hahaha



Ni makanan saya dan cousin saya tadi . Banyak kan kenyang sampai malam ni. Berbaloi-baloi. 

Tempat : D'Saiful Restoran Alam Mesra (bersebelahan dengan felcra)
Waktu Beroperasi : 7.00 pagi sehingga 7.00 malam


Comments

  1. Ya Allah.. rindunya nasi kerabu.. murahnya ..kira rm7 la tu.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG