Monday, June 16, 2014

NetBall Tournament

Assalamualaikum hai bloggers maaflah lama sangat tak update blog ni. Sibuk sangat dengan latihan bola jaring dan persediaan tournament yang telah selesai pada hari kelmarin 15 jun 2014. Selepas 2 tahun meninggalkan dunia sukan, saya kembali lagi beraksi. cewah hehe..tapi macam biasalah bila lama tidak bersukan, keluar macam-macam penyakit sendi hikhikhik :p , tapi minat punya pasal main langgar ja. Alhamdulillah sepanjang kejohanan tiadalah cedera yang teruk sangat, cuma pergerakan terbatas sebab kaki nak guna lama, sayang kalau dah injured sana-sini. So main bola jaring punya kena slow-slow. Hah lagi satu korang jangan tak tahu netball lelaki pun ada taw..teror lagi diaorang main dari kita hikhikhik

ok macam biasa, sedikit perkongsian gambar sepanjang latihan dan perlawanan Bola Jaring yang dianjurkan oleh UITM Kota Kinabalu, Sabah.
13-15 Jun 2014
Bertempat di Dewan Persekutuan Mini Putrajaya, Sabah

 FRIENDLY MATCH DENGAN TEAM HAIBA
  FRIENDLY MATCH DENGAN TEAM HAIBA
















Share:

2 comments:

  1. wah..tak sangka liza aktif sukan jugak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe sgt aktif syg..tp netball dan volleyball je la yg lain tak minat hihihi

      Delete