Dimasa Kecil

Assalamualaikum

Setiap orang mesti pernah melalui zaman kanak-kanak, begitu juga dengan saya. Masa kecil kita, dihabiskan dengan pelbagai bentuk permainan dan dalam kepala otak ni asyik nak main saja kan hihi :p lepas tu nak jadi ketualah, sampai bergaduh-gaduh hehe bila ingat balik lucu kot. Sampai ada yang tak nak kawanlah, pura-pura kawanlah hehe....

Tapi bila dah besar semuanya dah tak boleh  nak main lagi. Sebab tak sesuai la tua-tua nak main permainan budak-budak hahaha.Tapi dekat Legoland ka genting highland ka, tua ke muda ke kanak-kanak ke semua pun boleh main kan kan. Rasa jugalah macam budak kecil balik hehe.

Ok antara permainan-permainan dibawah ni mana satu yang korang pernah main dan rindu nak main?


saya pernah main no.2 / no.6 / no.7 / no.8 dan no.9 

Tapiyang saya hairan, kalau dok Semenanjung musim main getah (no.9), Sabah Sarawak pun main sama. Pelik tak pelik tu kanak-kanak 1 Malaysia main permainan yang sama sedangkan dulu bukan boleh post dekat FB pun bgtau harini main apa esok main apa kan kan .....

Cer jawab sikit....

Comments

  1. yakan rindu ni zaman kanak2 dulu2..lya main 2 6 7 8 & 9 juga..ehehe femes amos tu dulu2

    ReplyDelete
    Replies
    1. waa sama pula permainan kita kan lya hehe..kalau bom2 tu takut dan mg nda pernah langsungla kali ar hahahhaa

      Delete
  2. salam singgah jom join segmen liza..blogger sabahan juga nie http://blogashalya.blogspot.com/2014/03/mr-mrs-hafiezy-mini-giveaway.html

    ReplyDelete
  3. rindunya nak main semua!hihii
    yang no 9 tu selalu main masa sekolah agama waktu ptang,
    dengan pakai kain lagi..tetap no hal..hakhak
    :ppp

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG