Bercerai???

Assalamualaikum 
pagi-pagi ni buka ja Blog Abang Nara teruslah terpampan muka artis idaman kalbu saya ni

SARI YANTI 

Memang minat sangat dekat Sari ni, sebab muka cantik semulajadi betollah.
haiiiii jeles i tau tau muehehe

Tapi yang sedihnya dia dah nak bercerai dengan suaminya Eddy Casmadi.
Alahai sayangnya nak bercerai pulak...
Tapi itulah yang dinamakan jodoh.
Kalau fikir-fikir tak pernah kot dengar cerita dia ni ada masalah dengan husband dia,
tup tup dah nak bercerai..
Tapi oklah tu kan, hal rumah tangga tak perlulah nak diheboh-hebohkan dengan media ke orang luar ke kan..
Melainkan media kita ni memang jenis yang paparazi betol hahhaa...
jangan marah ya :) saya pun orang media jugak hihihi...

Apa pun kita hormat keputusan Sari Yanti
hanya mereka dan Allah saja yang tahu kisah disebaliknya.
Doakan saja yang terbaik buat mereka.
isk isk isk
sedihlah saya pula yang emosi :'(




Semoga hubungan anak, ayah dan ibu tu masih berkekalan..kesian kat anak-anak.

ohmyilovemyhusbandandmysonsomuch

Comments

  1. Paling takut bila baca/dengar perkataan CERAI :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya ya ya..takut kan...semoga kita dijauhkan drpd perkara sebegini amin

      Delete
  2. alahai..nak bercerai dah ker?sayangnya..huhu

    ReplyDelete
  3. tula, tadi pun ada baca. sedih n terkejut

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita doakan yg terbaik buat mereka lepas ni :)

      Delete
  4. Ya Allah. baru tahuuuuuuu. kenapakah? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah drg ni..syg kan :( dah takda jodoh apa blh buat

      Delete
  5. jodoh kita rahsia Allah.. doakan semoga terus ditetapkan hati oleh Allah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG