Blog Bussiness Update

Assalamualaikum bloggers.
Hah jom terjah Blog Bisnes saya pula


Saya dah update di FB dan Blog. Insta belum lagi. Page Wardrobe ada Lelongan tau. Page Accessories lupa nak gambar rantai yang comel-comel tuh. Esok saya update ya :)
Kalau berminat boleh order melalui contact hehe. Bagitau blog dan saya akan bagi harga special untuk rakan-rakan bloggers saya :)

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar. Doakan saya murah rezeki ya kawan-kawan :)
Maaflah saya cuma ambil gambar macam tu sahaja sebab rasanya dah kurang sesuai jadi model macam dulu-dulu hikhikhik sudah tua bah.

Nanti share lah page saya ni dekat kawan-kawan lain ya :)
Harga murah-murah ja, tapi saya still mementingkan kualiti. Tak suka jual dengan orang barang yang tidak berkualiti sebab nanti orang lariiiiii....

Shawl, Halfmoon, Glitter, Inner Neck Silang, Bawal dan Pashmina






Comments

  1. masih muda lagi la liza..cantik2 t brkesempatan kita jenguk ekk

    ReplyDelete
  2. awak cantik.. ^^
    nanti jap saya godek2 blog cik liza ni ye.. =)

    ReplyDelete
  3. waa..lawanya..hehee..nk p jenguk blog bisnes sat ^_^

    ReplyDelete
  4. malas nak tgk blog satu lagi... tgk kt sini je aci kan???

    ReplyDelete
  5. cantik, boleh lah beri mama harga special ni..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG