Monday, January 20, 2014

Terima Kasih

Assalamualaikum Bloggers
Pertama kali saya nak ucapkan TERIMA KASIH  banyak-banyak kepada semua bloggers. 
Ramai bagi feedback yang menaikkan kembali semangat saya. Hanya Allah sahaja yang dapat membalas budi baik kalian semua Amin.
InshaAllah semoga saya dapat mengembalikan semangat saya dalam dunia perniagaan atas talian hehehe.. Amin..


Kalau macam tu setiap rakan-rakan bloggers saya akan dapat Harga Special bila Shopping di Kedai Online saya nanti hehe.. InshaAllah.

Ok saya nak buat research ni.
Boleh kan Boleh kan hehe

Soalan Pertama

Sekarang ni yang korang tengok orang suka pakai apa?
SHAWL, BAWAL, atau TUDUNG EKSPRESS ??

Soalan Kedua

Kalau saya jual baju ok tak? saya kira nak custome made. dan saya kira nak jual rantai macam ni ok tak? suka tak?


Soalan Ketiga

Perlu tak saya buat BLOG BISNES atau saya guna blog sedia ada? 
(rasa mcm tak best pula klu campur kan kan) 
dan
Siapa pandai buat BLOG BISNES? (saya bayar upah)

Soalan Keempat

Siapa boleh tolong tambah soalan saya?
hehehehhehehehehehe....

Saya ni bukan tak pernah buat online, cuma saya rasa kegagalan saya tu puncanya saya tak reti macamana nak handle bisnes. Yelah saya belajar pun tak tinggi. Maths pun setakat lulus je masa SPM haritu. Pastu tak reti mcmana nak kira harga, untung segala tu..
Mohon tunjuk ajar dari orang yang bijaksana .... hehe

Mohon pendapat kawan-kawan ya
PLEASE.......

Oh ya khamis sampai ahad ni saya kat KL sapa-sapa yang nak jumpa ke jomlah jomlah hehe
bukan selalu dapat jumpa kan kan

Share:

15 comments:

  1. kalau ada blog bisnies lagi ok liza..takla becampur aduk dgn blog personal..kalau kita suka pakai shawl & bawal ja hehe..jual murah2 kat kita ekk nanti :)..harap perniagaan online liza successs kali nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin InshaAllah terima kasih dear ":)

      mesti bg murah punya. special kan kan hehe

      Delete
  2. semua suka..all the best liza..:)

    ReplyDelete
  3. hai liza salam kenal :)
    first time datang sini..terus kena soal hehe :D

    firstly tahniah dari akak..semoga menjadi bisnes women yg berjaya dalam perniagaan online :)
    akak jawab solaan no 1 dan 2 ye..

    kalau ikut trands sekarang kebanyakkannya dorang suka pakai shawl..tapi kalau nak cepat dan ringkas maybe pilih tudung eksprees kott..

    yup akak rasa liza kena buat satu lagi blog untuk bisnies..tak lah berserabut sangat kan then senang orang nak pilih,lagi bagus sediakan sekali oder form kat blog :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam kak Roha :)
      hehe terima kasih sebab sudi jawab soalan sy hikhikhik
      Amin InshaAllah kak semoga saya sentiasa kuat dan Tuhan bukakan jalan buat saya Amin.
      Nanti akak support ya ya ya hihihi :)
      Sayang akak :)

      Delete
  4. salam.....jawapan untuk soalan pertama...saya lebih suka tudung ada owning senang nak pakai...ekspressss...hihihi

    ReplyDelete
  5. dear: kalau ikut market yg gemar beli online ni golongan muda2 dan remaja so ikutlah trend mereka pakai tudung yg fesyen2 tu mcm shawl dan bawal yg Liza suka pakai tu..kalau mcm usia kak ana ni memang express je dan jarang beli online dah..ttg blog tu klu asingpun okay juga tapi terpulanglah..apa2pun kak ana akan sokong 100%..All the best my dear adik...

    ReplyDelete
  6. Saya rasa sekarang ramai suka pakai shawl tapi at the same time saya rasa orang cari juga tudung bawal yang lawa-lawa. Sebab rasa ramai je suka pakai bawal sebab senang tapi fesyen bawal tu kadang-kadang macam membosankan.So, saya rasa kalau ada tudung bawal yang lawa & trendy, mesti best. Good Luck!

    ReplyDelete
  7. saya suka shawl tapi well.. saya masi bergelar seorang pelajar so duit pun tak lah banyak.. kalau awak jual shawl yg murah2, kita pasti akan beli In sha Allah.. sbb kita pantang tgk shawl cantik,bkualiti dan murah kita pasti nak beli.. hehe..

    boleh je buat blog bisnes nanti kite follow..

    ReplyDelete
  8. saya suka shawl jugak!akak rantai tu lawa la..memang tengah mencari pun ni..nanti bagi kita harga special taw..kihkih^_^.

    ReplyDelete
  9. hehee terima kasih tau sayang-sayang semua. InshaAllah akan diusahakan yang termampu. Dan haruslah bagi special Price utk bloggers saya hehehe..

    Moah Moah sayang korang semua :)

    ReplyDelete
  10. gua jugak paling last komen. hahaha

    weyy turun KL tu tak ingat ke kami2 kat sini. mehla buat reunion da PA's..
    ko jangan buat2 tk kenal pulak. hahaha
    gtau awal2 weii

    soalan satu je aku nak jawab... aku suka shawl; tp shawl bidang kecik... besar2 ni aku tk reti nak pakai...
    aku bantai blog wordpress tu jugak buat bisnes. hahaha.... kosser la aku nak ada 3-4 blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaa iya loh.. jomla buat reunion kekekekke

      Delete
  11. oh liza nak start niaga semula yer.. caiyok2 dear.. akk tak dpt ler nak komen psl tudung.. kita kan free hair.. erm.. bt blog lain utk niaga tu..baju custom made tu ok ja..

    ReplyDelete