Monday, January 13, 2014

Salam Maulidur Rasul


Assalamualaikum Bloggers tersayang semua :)
Harini baru dapat update blog hehe...
Ada kenduri rumah mertua so bz la kiranya hehe...
Oh ya sebelum esok menjelma izinkan saya mengucapkan 
SALAM MAULIDUR RASUL BUAT SEMUA UMAT ISLAM
semoga Sunnahnya akan kita jadikan panduan dalam meneruskan hidup didunia ini , Amin InshaAllah :)

Sabda Rasulullah S.A.W
 "sesiapa yang berselawat kepada ku sekali, maka Allah akan selawat 
kepadanya 10 kali"
Riwayat Muslim.

Oh ya bagi yang berada di Sabah Jom dengar ceramah Ustaz Kazim Elias. Saya kalau dengar ustaz ni berceramah memang ketawa yang amat dasyat lah hahaha~ opsss terlebih sudah ehehe


Dan yang berada dekat dengan Masjid Jamek Kg, Bharu tu bolehlah pergi malam ni.
Isikan masa kita dengan ilmu agama, semoga kita mendapat berkah dari Yang Maha Esa.
Dengar ceramah pon boleh dapat pahala tau tau :)


Iklan sebentar bersama gelagat Akim c Gondot hehe


Jumpa Entry akan datang :)



Share:

17 comments:

  1. info yg menarik..nice sharing liza..dah lama tak nampak liza kat alam maya

    ReplyDelete
  2. Salam Maulidurrasul & Salam ukhwah.. saya follow sini no 193.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam maulidur Rasul jugak :) terima kasih follow saya :)

      Delete
  3. salam maulidur rasul ^_^ terima kasih infonya

    ReplyDelete
  4. selawat ke atas baginda rasulullah saw.. terima kasih di atas info ini..

    ReplyDelete
  5. Salam Maulidur Rasul
    ALLAHUMMA SOLLI A'LA SAIYIDINA MUHAMMAD

    ReplyDelete
  6. salam maulidur Rasul...
    selawat keatas baginda Rasulullah saw,..
    tq ats infonya....

    ReplyDelete
  7. salam maulidur rasul,comel nya gambar atas tu ^_^

    ReplyDelete
  8. comelnyer your little boy!

    salam kenal!

    ReplyDelete