Friday, January 17, 2014

Berjayakah Aku??

Assalamualaikum bloggers dan Salam Jumaat :)
Ermmm semalam kan husband  bagi semangat untuk  start balik bisnes online yang hampir setahun saya tinggalkan :( 
Tapi mampukah saya berjaya macam dulu lagi?
saya ni jenis yang cepat down..arghhhh!!! malaslah..... 
Semangat tolonglah datang semula kepadaku... 
Husband siap bagi modal lak tu, tapi saya rasa tak bersemangat.. Takut gagal lagi dan lagi..

Kawan-kawan rasa macamana ya? 
perlukah saya kembali bangkit atau membiarkan peluang begitu sahaja?
Bukan apa dulu saya dah pernah gagal, 
so sekarang saya tak mahu buang duit lagi untuk gagal lagi lagi dan lagi :(
Please Help Me Allah :(

Sekarang ni dah banyak orang buat bisnes online kan kan.. 
Saingan memang sangat ramai
sekarang ni sampai dah tak tahu nak buat bisnes apa
tapi saya memang suka bisnes
suka bisnes tudung dan pakaian
Cuma saya tak mahu benda-benda yang ketinggalan zaman...

Mohon pendapat kengkawan Bloggers semua ya
Terima Kasih
Sayang semua
Feeling artis la pulok hihihik




Share:

15 comments:

  1. kita pun ada buat bisnis sambilan kecil2lan sja..blh la cari pengalaman.tpi bukan yg online la :)..tak apa bha lieza bangkit pelan2 pasti blh berjaya.gagal sekali bkn utk selamanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lya buat bisnes apa?
      ya tulah mau bangkit ni sampai jd hantu bangkit hahah
      tp mau kumpul dulu semangat yang hilang
      tQ dear :)

      Delete
  2. IAllah! good luck sis! rezeki ada dmana2 :)

    ReplyDelete
  3. Salam jumaat..sya folo blog liza...^_^ semoga berjaya dlm bisnes online ni ya..

    ReplyDelete
  4. miza sokong kalau nak buat online bisnes ni^_^
    cuba lagi..setiap rezeki tu Allah yang bagi kan..
    cayook2!!

    ReplyDelete
  5. sayangku..jangan berputus asa..bersangka baik dengan Allah ,gagal bukan bererti kita tewas..berkat usaha,doa dan restu dari suami..In Shaa Allah Liza boleh bangun semula..perlahan-lahan ...

    ReplyDelete
  6. semoga berjaya... teruskan usaha..suami dah bagi support tu..keep it out...

    ReplyDelete
  7. Salam dik...dahulu akak pun mcm tu...byk jatuh dr bangkit...hingga akak bertemu dgn biz sekarang...syukur alhamdulillah...allah lorongkan akak untuk berjaya sehingga kini...malah melalui biz ini akak semakin dekat dengan Allah...kalau adik nak join jom la join group akak:-)

    ReplyDelete
  8. salam singgah. jangan risau. sekarang kan zaman internet. perniagaan internet memang sangat menguntungkan. jom berniaga & membantu lebih ramai orang :)

    ReplyDelete
  9. Salam Liza,

    Saya pun Liza jugak..hehe.. Jangan takut dengan persaingan, rezeki Allah sangat luas. InsyaAllah ada kejayaan bagi mereka yang berusaha. Kalau Liza berminat dengan bisnes Shaklee, boleh la hubungi saya (019-364 4787).. Smoga kita sama2 berjaya walau apa jua cabang perniagaan yang kita pilih.

    Aminn ;)

    ReplyDelete
  10. assalam cik liza..
    kalau strategi & marketing yg cik liza buat berkesan,
    ditambah pulak dgn kuat semangat, tawakal & dhuha,
    inshaAllah menjadi bisnes cik liza kali ni.
    kena betul2 manfaatkan social network yg ada.. ^^

    ReplyDelete
  11. bisnes pakaian selalunya untung besar . try la. tawakal banyak2 :)

    ReplyDelete
  12. klu liza dh minat dgn tudung dan baju.. teruskan dear.. :)

    ReplyDelete