Perkahwinan Jovian Mandagie dan Nina Ismail Sabri

December 26, 2013

Assalamualaikum hai..
 tetiba rasa nak update pasal perkahwinan designer favourite @ designer terkenal JM.
Mesti ramai yang kenal beliau kan kan.
Saya suka sangat dengan designnya. Harga pun setaraf dengan kualiti dan rekaannya. Jadi memang berbaloi-baloilah kalau beli pun hehe.
Beli setahun sekali ja kalau tiap bulan beli boleh pokai woo haha..

Okey saya selalu mengikuti perkembangan JM ni di INSTA so gambar-gambar yang saya dapat ni pun melalui Insta beliau. Suka sangat konsep perkahwinan dorang. Ala-ala jawa gtu. Saya dulu pun konsep perkahwinan ala-ala Jawa (sebab saya dan husb keturunan jawa hehe)  Baju persandingan saya pun saya sewa dari RKM (Rumah Kebaya Malaysia) Kak siti memang Salah seorang designer yang berasal daripada Indonesia. Pakej-pakej RKM ni bagi pun sangatlah berbaloi-baloi dan yang penting mampu bayar tau. Tak rugi. Layanan first class. Bagi yang belum berkahwin tu saya syorkan pilihlah RKM hehe
yang nak kawin lagi pon boleh (boleh blah haha jgn marah kita gurau aja)

Klik sini
RKM

Okay jom kita tengok serba sedikit gambar sekitar perkahwinan JM dan Nina.
Tak ambil banyak tau nanti Jovian marah haha~







Cantik sangat-sangat macam Prince and Princess


Teringat dulu2 mcm sama ja baju hehe



so cute!

fuyoooo tempat makan dalam taman... kalau macam ni mau berjam-jam duduk pon tak bosan



macho!


Yang ni majlis bersiram JM
Dulu sy bersiram dlm kamar mandi ja takdala mcm ni haha
Pengantin sempoi
(Macam sedap ja buah-buahan tu kan ....)



You Might Also Like

8 comments

  1. cantik giler kan??
    dala depa muka sma !
    eish! geram je tgk wedding diorg cecantik
    bpe ntah duit nk buat mcm tu kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hah tulah jodoh tu klu sama muka hehe
      puluh riban2 gak ni hahaha

      Delete
  2. Wooohoaaa dah kahwin dah si jovian ni .. tempat makan tu wallaweiii . cantik .

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha cantik kan
      kalau mcm tu mkn berjam2 pon sanggup hahaha

      Delete
  3. dia ni siapa? opsss... daku tk kenal la~~ maknanya blom pemes tu. wakakaka!

    ReplyDelete
  4. oitt takkan tak kenal kot. ni designer la... yg nina tu kakak dafi hahaha... ko dah ketinggalan kot..

    ReplyDelete
  5. aku pun suka ni darl..somel sangat nina tue..like3x..hehe

    ReplyDelete