New Life

Assalamualikum bloggers
lama x update blog kan , bukan apa saya baru sahaja berpindah ke tempat asal huhu
KL-LB-KK
Alhamdulillah akhirnya saya pindah juga ke tanah air sendiri.

16.12.2013
Tarikh saya di tukarkan ke Kota Kinabalu Sabah. Yeah. Gembira yang tak terkata. Dekat dengan anak dan dekat dengan suami. Family pun ada disini. Bahagianya. Sama bahagia dengan perkahwinan Jovian Mandagie dgn Nina ismail Sabri & Cik Ta dgn Zain Saidin . haha. (ada kena mengena ker ? hehe)

Sekarang saya bertugas di Jabatan Penerangan Kota Kinabalu, Sabah. Masih sebagai Setiausaha dan Bahagian Media & Komunikasi Korporat.

Sekarang hari-hari pergi kerja dengan husband, kadang2 rehat pun dengan husband. Tak boleh selalu sebab minyak dah mahal dan tempat kerja husband jauh dari office sy
. (Jangan politikkan ayat saya haha)
Tapi yang sedihnya jam 6.00 ptg baru husband dapat pickup sebabnya sebelum ambil saya kena ambil Akim dulu, pastu nak menghadap jem lagi.Seram wooo sorang-sorang disini.
Sabah awal gelap tau.... huhuhu Tapi nak tak nak kena tunggu juga. Takkan mau naik bas kan kan... Sampai rumah pun dah jam 7.





Tadaa My Office... hehe jemput datang kekeke...




Okay yang lain tu semua nya selfie.. 
Semuanya palsu yang betulnya saya di sini kekekekek......
Jumpa entry akan datang ya :)

Comments

  1. seronoknya dah kembali ke Sabah kan..

    ReplyDelete
  2. Sabah !! huyyoooo .. mesti best kan ?!

    ReplyDelete
  3. comelnya akak,selamat bertugas ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe tQ tQ edit je lebih tu akak biasa2 je hehe :)

      Delete
  4. wah alhamdulillah la kan ... comel opis :)

    ReplyDelete
  5. Salam.

    Ni betul2 selfie ni,haha. Seronok agaknya dapat pulang ke tanah kelahiran ya liza.. :) Tahniah..Alhamdulillah.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tulah pasal.... bosan org tgok muka sy je hehe

      terima kasih dear :)

      Delete
  6. Selamat kembali ke KK,tapi sana lagi jem dari Labuan.

    ReplyDelete
  7. sangat jem. opis tengah bandar lg hahaha. tQ :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG