Tuesday, December 3, 2013

Fazriel Haqeem Birthday

Bismillahirohmanirohim..
Assalamualaikum bloggers yang dirindui..
Maaf maaf dan maaf
Lama x update cerita ceritu dalam blog hehehe
Orang bz mau pindahlah katakan..
Alhamdulillah 3 tahun di KL dan 2 tahun di LB 
akhirnya dapat juga saya balik ke tempat asal
16.12.2013
Tarikh yang ditunggu-tunggu saya akan melaporkan diri di tempat baru
KOTA KINABALU IM BACK FOREVER
 Yiiiihaaaa...

Ops..... tu kita cerita nanti-nanti ya sekarang mau cerita pasal Akim
Kelmarin
2.12.2013
Akim genap 1 tahun...Alhamdulillah sedar tak sedar sudah setahun anak ibu ni
SELAMAT HARI LAHIR SAYANG
IBU & ABAH LOVE YOU SO MUCH

Semoga menjadi anak yang soleh dunia akhirat
semoga diberi kesihatan yang baik sepanjang hidup
semoga dapat menjadi Hamba yang Taat padaNya
Semoga berjaya dunia dan akhirat
Semoga dilimpahkan rezeki yang tidak pernah putus
Semoga menjadi Manusia yang sentiasa membantu sesama manusia
Semoga menjadi seorang Doktor yang berjaya
Amin Yarabal Alamin...

Sempena Hari Lahirnya yang pertama abah dan ibu bawa Akim jalan-jalan ke Kundasang, Ranau


Akim conpius mau pegi mana ni jauh betul perjalanan

 Muka kesejukkan Akim hehe







Tengokla gelagat budak tembam ni.. haritu 11 Bulan 11kg ++
 ni setahun ntah berapa berat dia
huahuahuahua mok mok







Lama tinggal disini boleh beku! Tengokla kabus di belakang tu .. 
sampai biru jari jemari saya tau tu baru semalam tidur disana








Entah apalah dorang buat dibelakang tu




Pewitt macam muda-muda dahulu hihihihi :p


Macam biasalah selfieee heeheee jangan marah

Share:

14 comments:

  1. yeay akim 1 tahun dah yer.. my son Adika Kurnia juga bakal turning to 1 year on 15.12 ni.. hihi.. akim dan Adika sebaya.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaa sebaya la drg kan kan hehe.... best tgok ank membesar...hari2 rindu anak

      Delete
  2. wah sedar tak sedar dah besar anak liza kan..mudahan akim jadi anak yang baik.
    dah pindah kat kk area mana tue..kita kat kk juga :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih dear hehe
      ya pindah d kk juga hehe
      kk kamu dmana?
      bolehlah jumpa nanti kan kan :)

      Delete
  3. wow..hero depa comei nooo..rambut stylee...salam singgah

    ReplyDelete
  4. banyak betul gambar ibu si akim ni . hahaaha . . Geram la tengok akim senyum , nampak gigi 2 batang ja . . Happy Birthday Akim ! kak liza ! akim besar nanti , bagi dia baca entry ni . . hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ibu nya suka bergambar mau buat mcmana hahah
      2 batang di bawah atas dah 4 batang hehe
      hah tu sudah semestinya.. nanti b iar dia sendiri baca perjalanan kisah hidupnya masa kecil aisemennn hehe

      TERIMA KASIH DEAR :)

      Delete
  5. cntik lah tempat tu... btw , happy birthday to akim ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya cantik, sejuk sangat :)

      terima kasih acik (akim cakap hihihi :P)

      Delete
  6. Wah!Memang bagus jln2 sambut birthday anak.

    ReplyDelete