Wednesday, October 16, 2013

Salam Aidiladha

Assalamualaikum bloggers
Sihat ka hari ni? Kalau sihat alhamdulillah... Siapa yang x sihat tu "sila makan ubat, hokayy" hehe

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan 
SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA

Tahun ni korang korban apa?
Sharelah pengalaman korban-korban ni. 
Manatau ada yg baru nak sembelih lembu, lembu dah lari dulu 
atau lembu bersembunyi kat mana-mana, cari sampai tak jumpa-jumpa kaa hehe...
Apa pun yang kita korbankan semoga ibadah korban kita itu diterima olehNYA amin..

Tahun ni Raya Aidiladha sama seperti raya-raya yang lepas.
Sambutan sederhana ja sebab di Sabah Raya Haji ni biasa-biasa saja.
Tapi dulu waktu tinggal di Perlis tempat keluarga angkat seronok raya haji tau 
sebabnya raya haji dah macam raya aidilfitri.
pergi rumah-rumah orang untuk beraya.
First timela rasa mcm meriahnya raya haji disini ni hehe
Tempat korang macamana pula?

p/s : Oh ya, 3 pemenang yang dah hubungi saya haritu baru tadi saya dah poskan hadiah ya.
Lagi dua orang belum hubungi saya.
Lambat melepasss hehehe

 Tahun ni raya haji Akim di rumah atok
Abaikan kaki dibelakang tu.. tu kaki abah Akim hikhikhik

Share:

8 comments:

  1. Sealamat hari raya haji ;)
    Sambutan biasa2 juga

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya aidiladha
    moga kita mendapat iktibar dari kisah
    Nabi Ibrahim dan keluarganya

    ReplyDelete
  3. salam aidiladha.. kat sini pun biasa-2 ja , musim hujan kan , so x ramai sangat yang keluar rumah . Juadah pun ala kadar ja , simple . :D ~PEACE~

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah .. yg penting dapat juga sambut raya haji tahun ni kan :) kat sabah pun asyik hujan ja. hehe

      Delete
  4. salam aidiladha :D
    makan daging banyak3 :D hehe

    ReplyDelete