Tuesday, October 8, 2013

Result GA by Liza Izara

Assalamualaikum bloggers
Maaf maaf maaf
Lambat sangat nak umum pemenang GA by Liza Izara
Semalam baby Akim demam sangat-sangat
demam mau tumbuh GG. Tapi alhamdulillah demamnya sudah kebah pagi tadi.
Pastu tadi pagi juga baru rushing balik ke Labuan.
Sekarang baru dapat menghadap Komputer ni hah
Jangan Marah naaa....

Okey, masa yang ditunggu-tunggu kini tibalah saya mengumumkan 5 orang pemenang yang saya pilih berdasarkan kriteria yang saya inginkan cewahhhh
hehehe..
SO CHECK IT OUT MANATAU ANDA ADALAH PEMENANGNYA
Jeng Jeng Jeng....


Pemenang Pertama

Pemenang Kedua

Pemenang Ketiga

Pemenang Keempat

Pemenang Kelima

TAHNIAH! TAHNIAH! TAHNIAH!

Untuk tuntutan hadiah boleh sms sy di nombor ni ya
0138844330

Pesanan Penaja



JUTAAN TERIMA KASIH 
kepada semua rakan-rakan bloggers yang sudi menyertai GA by Liza Izara yang tidak seberapa ini :)
Seronok tau bila ramai yang join GA ni hehe
Lain hari kita buat lagi ya
moah moah moah
sayang korang..

UNTUK yang tidak menang jangan sedih tau
saya FOLLOW blog korang semua
Yiiiihaaaa




Share:

10 comments:

  1. alhamdulillah..saya pemenang pertama..thanks liza..:)

    ReplyDelete
  2. yay... dapat gakkk ... TQ liza ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeahhh!!! hehe tahniah dear :)

      jgn lupa sms tau

      Delete
  3. eh-2 ! pemenang ke-3 tu btul-2 ka blog rojak ? ka dayah tersalah tengok ???

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah.. Fuza pemenang ke 2.
    Maaf lambat baru nak reply kerana sibuk dengan hal hospital.

    Tq dan tahniah kepada yang Berjaya..
    Dan salam kenal buat semua :)

    ReplyDelete