Penyakit itu. Penyakit Pneumokokal

Assalamualaikum blogger sekalian..
hari ni bosan ngat sebabnya tak ada kerja
jadi saya pun lawat-lawatlah blog rakan-rakan ni
tetiba jumpa satu blog ni.

Bila baca entry dia yang bertajuk seperti diatas tu, mengalir laju airmata saya ni.
Dia telah kehilangan anak kesayangannya kerana penyakit itu.
Mari kawan-kawan kita sedekahkan Al-Fatihah buat si kecil.
~AL-FATIHAH~

Sedih yang amat bila membaca luahan hatinya.
Para ibu bapa kita kena maklum hal ni ya.
INI PENTING!

Sekarang ni memang banyak sangat saya dengar tentang penyakit jangkitan segala ni.
Yang sedihnya banyak menyerang anak-anak kecil.
Tapi banyak juga saya dengar orang kata "tak baik sebenarnya ambil vaksin utk baby" .
Saya pun jadi binggung, mana yang betul ni ???
Wallahualam.

Kalau nak tanhu cerita lebih lanjut lagi boleh baca kat sini ya.
BACA TAU, INI PENTING!!

Semoga kita mengambil ikhtibar daripada peristiwa diatas.
Agar menjadi panduan utk kita menjaga amanah yang Allah berikan.
Tanyalah pada yang pakar. Mereka ada jawapannya.

Comments

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG