Tuesday, September 17, 2013

Sepanjang 5 hari

Asslamualaikum bloggers...
Fuhhh 5 hari x update blog hehee
sana sini dugaan yang melanda
Dugaan holiday lah katakan hahahaha~
gatal ja kaki ni nak jalan merata-rata

Korang semua APA KHABAR ???
Harap semua kawan-kawan blogger saya sihat belaka :)
Amin...

Oh ya belum terlambat lagi saya nak ucapkan 
SELAMAT HARI MERDEKA BUAT SABAH & SARAWAK YANG KE 50-TAHUN
Semalam 16 September 2013 adalah Hari Kemerdekaan bagi negeri kami tau.
Sambutan Merdeka dibuat di Taman Prince Philip ,Tanjung Aru K.Kinabalu, Sabah.
Mula-mula nak lah pegi, sekalinya jalan, punyala jem!
hah amik ko....last-last patah balik..
Mana tahan menghadap jem. Nanti balik pun nak menghadap jem lagi
Ooooohhhhh tak mungkin .. tak mungkin aku sanggup (nyanyi sket hihi )
Balik tengok kat TV lagi best. Aman!!!
hahaha~

Sabtu Ahad tu family trip pergi ke Ranau.
Siapa pernah pergi Ranau angkat tangan ??!!
Best tak? best tak? mestilah best kannnn...
Ada ladang lembu, boleh minum susu fresh. Rasa macam kat New Zealand wooo.....
Cantik sangat permandangannya. Waktu pergi tu, Gunung Kinabalu punyala sangat jelas! langsung takda kabus. Oh myyyy... SubahanAllah... siap nampak air terjun gunung kinabalu lagi.
Hah sapa-sapa yang suka snap-snap permandangan tu bolehlah pergi kat Ranau.
Tak rugi waaa cakap lu lah hehee...

Ranau ni macam Cameron Highlands la..
Tempat yang sangat sejuk
Dulu saya pernah pergi Cameron Highland tapi tempat tu dah tak berapa sejuk 
Mungkin cuaca kita semakin hari dah semakin tercemar kan, ye ke ?? :p
Ranau pulak kalau pergi sana memanjang je lah hujan. Spoil betul. dapat pi Poring ja, mandi manda air panas. Ramai gila orang mandi. Orang suka mandi kat sana kadang tu, sebab nak berubat dan untuk suka-suka pun ada. Bila dah mandi kat sana berjam-jamla orang berendam dalam air panas tu. Orang kata air panas tu ubat.

Okay dah takda ide sebenarnya ni..
gambar pun tak sempat nak amik
gambar sendiri-sendiri jelah yang ada hehee
Selamat Menonton :p







Oh ya nak sambung cakap pasal Emilay ni 
ramai yang msg tanya napa saya jual murah dari yang lain. 
sebab kebanyakkan diorang jumpa ada jual sampai Rm 80 ke atas.....
sebenarnya saya jual ni suka-suka je. 
Yelah nak juga kongsi dengan semua orang benda yang bagus kan. 
So saya tak nakla jual mahal sangat. Tapi tak jugalah murah sangat.
Kalau murah sangat da tiruan dah tu.
Jadi anda semua janganla takut nak beli dengan saya tau.
Saya jual Original punya! Member dah makan setahun dah dan hasilnya ????
Soooooo Amazing......
Tak rugi cuba daripada tak cuba langsung kan kan hehe
Oh ya satu lagi testimoni baru dapat semalam hehe


TO ORDER BOLEH WHATSAPP ATAU SMS SAYA DI NOMBOR
013-8844330

RM 65. FREE POSTAGE. 

p/s : maaf ya rasanya harini skil penulisan saya sangat teruk haha migrain ni.. 



Share:

8 comments:

  1. waaaa. best ekkk pegi jalan2 .. ^_^ xtahu bila dapat jejak kan kaki kat sabah huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe.... bestttt. sy mg suka jalan-jalan hehe.. nanti ada rezeki jomla dth sabah. boleh jumpa :)

      Delete
  2. Jauh berjalan,nampak Kinabalu tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah jauh sgt. 2 jam je dr rumah haha. nampakkkkkk! cantik wooo. jom p sabah hehe

      Delete