Gambar

Assalamualaikum bloggers...
Rindunyaaa kat korang semua hehehe~
Baru harini dapat update blog tau!
Sebab minggu lalu busy sikit. Jadi MC kursus kat Jabatan Agama.
Pastu busy Photoshoot dan Busy luangkan masa dengan family hehe~
Bloggers yang lain sabar ya chat-chat anda semua akan saya reply dan mana-mana yang nak saya follow tu pun saya akan follow dan saya akan review Blog korang.
Bagi saya bernafas sat hahaha~

Hari ni nak share gambar-gambar sepanjang tak ber blogging ni ~
Biasala saya kan suka gambar...Korang semua mesti suka gambar jugak kan kan
Bagi saya gambar itu satu tanda kenangan yang tak boleh kita lalui lagi.
dan bila kita melihat gambar tu mesti terimbas kembali kenangan-kenangan lalu kan :)
sama ada kenangan pahit ataupun manis, semuanya telah berlalu.
Hanya GAMBAR menjadi kenangan.

Hai ni nak ready utk Photoshoot :)

Tu gambar dengan kawan-kawan masa jadi MC jabatan Agama
 Seisi photoshoot dah habis so ibu photoshoot dengan Akim lagi :)
 Okeh saya memang dah kurus! 59KG
tak kurus mana pon...hehe


Photoshoot untuk Butik sendiri
She By Liza Izara





Dinner dengan husB dan Akim di Boston, Karamunsing Capital

Part paling best bila dah hampir setahun tak pergi tengok wayang 
Akhirnya keranamu "TANDA PUTERA" gagahkan diri jugak bawa Akim masuk panggung.
Takut je dia nangis sebab dia ni macam ibunya. Cepat terkejut dan takut gelap hahaha~
Tapi anak ibu pintar diam je tengok skrin macam paham cerita je. Last-last tidur atas pangkuan abahnya hehee ~ Good Boy muahhh

TAPI
TANDA PUTERA SANGAT BEST~!!! SEDIH WOOO








 
Pergi jemputan Birthday Party anak jiran di
Club Elkay Lok kawi Heights



OOTD yang ni pergi dating dengan BFF lama tak jumpa.
 Last jumpa waktu sama-sama kena tahan masa mengandung dulu. 
bila dah jumpa besar dah anak masing-masing heee
Semoga Kami Kekal bersahabat selamanya
 ~Amin~

Okey cukup sampai ni dulu ye..
Lepas ni nak SHARE pasal Produk Kecantikkan Emilay !!!!!

Comments

  1. Salam..wah makin berseri2 :)..pintarnya c comel

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa-biasa ja dear :) hehe anyway Tq.. c kecil mg dah terlebih pintar dah haha

      Delete
  2. nice photo...

    singgah dan follow sini..

    ReplyDelete
  3. cantik pulak color turquoise n purple..match lah..!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yups..sangat cantik tau dear :) nanti boleh matchkan 2 colour tu hehe :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG