Bukan Dosa...

Assalamualaikum bloggers
harini saya nak share tentang hukum minta cerai dengan suami
Ramai yang cakap bila minta cerai berdosa dan bergegar tiang arasy
tapi sebenarnya adalah sebaliknya
Jom rajinkan membaca untuk meluaskan ilmu pengetahuan kita 











Comments

  1. Tq Liza. Tertarik dgn ayat ni "Perkahwinan mempunyai prinsip, matlamat dan hikmah yang tersendiri". Semoga menjadi pedoman untuk kita mencari perkahwinan yang bahagia...

    ReplyDelete
  2. kesian wanita kan.. selalu dizalimi lelaki @_@

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya..tp tidak semua kan sis :) skg ni lelaki juga ada dizalimi oleh wanita :)

      Delete
  3. Nice sharing dear.. Sebelum ni memang selalu dengar berdosa isteri mintak cerai. Tp bila baca ni baru faham. =)
    ZON PERMAISURI CHOMEL

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama-sama dear :) tulah selalu gak dengar mcm tu, Agama islam ni bukanla kejam sangat kan itu ini pun isteri tak boleh. Masih ada peluang2 untuk isteri :)

      Delete
  4. Bagi saya berpisahlah kalau dah tak serasi lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul. drpd masalah yg kemudian hari mendatang kan :) tp bukan mudah bpisah kalau sdh ada anak2

      Delete
  5. Bagi saya berpisahlah kalau dah tak serasi lagi.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum.

    Saya rasa liza..org perempuan kena banyak belajar lagi tntg ilmu perundangan,especially berkaitan hak seorg wanita, seorg isteri.. :)

    Supaya bila berlaku perkara2 yg tak diingini, kita tahu tindakan apa yg perlu dan boleh kita buat.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam lana :) betul tu. kdg2 org perempuan ni tak tahu hak2 wanita. sudahnya ramai kena tindas dan sebagainya :)

      harap2 org lelaki tahu menghargai wanita :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG