Assalamualaikum bloggers....
harini masih tak berapa nak sihat lagi.. kejap sejuk, kejap panas, kejap2 lagi seram sejuk hehehe
Tapi x apalah orang kata sakit itu salah satu penghapus dosa
Wallahualam

Okey entry kali ni adalah sentiasa bersyukur dengan apa pun yang telah ditetapkan untuk kita.
Tapi yalah kita hanya manusia biasa kan, kadangkala kita juga mahu yang terbaik dalam diri kita.
Acap kali saya dengar kawan-kawan berkata 
"bukan tidak bersyukur tetapi mahu yang terbaik untuk hidup"
Apa pun niatnya, hanya Allah yang tahu,
 kalau niat kerana Allah S.W.T
 tetaplah kita didalam golongan orang yang sentiasa mensyukuri pemberianNya.
Seandainya niat kita terpesong dan hanya semata-mata kerana duniawi, 
rugilah kita hidup didunia ini. Wallahualam




Harini nak share beberapa gambar orang sakit hehe
Harini berbawal satin tau dan duniaku harini tersangatlah PINK! hahaha




 kuih pun PINK!!!
Siapa-siapa nak beli bawal satin ni boleh sms no ni tau
010 9518648
Warna-warnanya boleh pilih kat pic ni ya
ada beberapa warna yang da habis 
box pertama (electric blue - habis)
box ke - 5 (pink - habis)
box ke - 7 ( gold - habis)
box ke - 8 (emerald - habis)

Okey sampai sini saja ya, jumpa di entry akan datang :)

Comments

  1. cantik tudung.. suitable dgn awak ^_^

    ReplyDelete
  2. senang ke nak pakai. licin mcm susah jak... jap lagi ada jak yg kedepan~

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang je iza oi... letakla pin kat atas tdg tu .. takla jatuh.. lgpun yg ni jenis yg berat so mg sangat bestla satin ni

      Delete
    2. nak jugak!!! berapakah harganya?? available tak lagi?

      Delete
    3. rm 29. poslaju rm 5. hehe ada lagi tp ko nak wane apa?

      Delete
  3. memang theme pink ke?hehe..sweet gtu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe takda la.. saja ja ni pakai pink..tau2nya kuih pon pink gtew hehehe

      Delete
  4. Tetap ceria walaupun dlm demam.

    ReplyDelete
  5. Allah kasi apa yg kita perlu, bukan ape yang kita nak.. :)

    ohh..ada bawal satin..? xtau pun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yups..tapi kdg2 kita ni manusia semua pun kita nak kan kan hehe

      ya, dah ada bawal satin :)

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG