Riang Ria di Aidilfitri

Tadaaaa....... diantara koleksi gambar masa raya haritu. yang ni sebelah kampung saya je banyak gambar . sebelah suami gambar sikit je sebab takda geng nak amik gambar hahaha ~ kalau sebelah family saya semua gila bergambar huhuhu~


Kalau raya family saya mesti bikin orang takut punya,lu mau tau sebab apa??
(kekekeke bajet samseng sikit )
Datang rumah orang konvoi 10 buah kereta!
Tapi tahun ni kurang sikit 8 buah kereta ja, jadi orang tak berapa takut sangatla tahun ni hahahaha~
 MERIAH!!!



Hah kami-kami ni lah Raja bergambar
Pantang nampak kamera!
Pantang port sedap sikit mesti ambil gambar punyalah!
Tak caya jomla amik gambar dengan kami hihihihi :p
Anak ibu yang sangat hensem memakai baju melayu!
baju melayu warna purple pula seluar ntah mana terbang tah...



Ni pun hantu gambar juga ni
ni pun!!!!
gembiranya Akim dapat duit raya banyak

habis sampul raya terbang sana sini koyak rabak oleh akim
hahaha~
berlatar belakangkan dapur lama rumah arwah nenek..
Nostalgia!!

Comments

  1. omeynyerrr akim!!
    besar jugak kuarga ko ea liza. besh gla nengok, kuarga beso kumpul ramai2

    ReplyDelete
  2. hehehe tu baru separuh tu babe. yg lain x dpt join hihi. Tapiii akim mg omeyyyy haha

    ReplyDelete
  3. comelnya akim tu..mcm nak gigit je pipi dia yang gebu tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe sangat comel dear... x tahan tgok gelagat dia... rasa hari2 nak cubit syg kat dia hehe

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG