Tuesday, August 27, 2013

Jamuan Raya Office

Assalamualaikum bloggers..
Hari ni lewat sikit update blog sebabnya office saya buat Jamuan Raya 
a.k.a
 Hari Bertemu Pelanggan dan saya ditugaskan untuk menjaga meja V.I.P
Lenguh kaki berdiri melayan tetamu V.I.P ni
walaupun pakai kasut wedges ja, kaki tetap sakit.
tak henti-henti bekerja dari start jam 9 pagi sampaila jam 1 tghari tadi. Pastu petang tukar syif dengan orang lain pulak. V.I.P nya tak ramai pon 2 orang je hahaha
tapi petugasnya 8 orang haha...
Nak bagi layanan first class sungguh-sungguh gitu.
Menu harini tersangatla banyak. Macam-macam ada.......
Ok dah penat sangat dah ni jom tengok hasil tangkapan saya harini :)

Mula-mula kenala tangkap pic sendiri dulu kan hihi :p

Yang ni Cik Ruhana
Penolong Pengarah Pendakwaan kami
Orangnya sangat best, macam budak-budak
Bujang pun lagi.....

Selamat datang ke Majlis jamuan hari raya 
jabatan agama islam wilayah persekutuan labuan

Meja V.I.P
Sangat simple


 V.I.P Corner
laaaa sangat hikhikhik :p

 Taklimat sebelum tetamu datang
 macam-macam air...
sedap....
 para tetamu menjamu selera

With mama Rayyan dan Bakal mama

Ni la sebahagian pentugas V.I.P

 yang kami ni memang hantu gambar haha
With Ummi Alisya Darwis

Ok last sekali mestila gambar saya jugak! hahahha


................SHARING IS CARING.............


Share:

2 comments:

  1. Sukelah tgk ur fashion style, especially tang tdung..mcm sume fits u well..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thanks dear :) biasa2 je tu dear tu je cara saya pakai shawl. hehe

      Delete