Wednesday, August 21, 2013

Buat Semua Wanita Muslim

Assalamualaikum semua.. 
Hari ni saya nak berkongsi satu cerita yang menyayat hati.
Semoga kita para wanita dapat jadikan semua ini sebagai satu ikhtibar dan panduan dalam kehidupan kita seharian.

Al-Fatihah....





Di akhirat nanti ada 4 golongan lelaki yang akan ditarik masuk ke neraka OLEH WANITA!!!
Mereka itu adalah Ayah, Suami, Abang, dan anak lelakinya.
Lihatlah betapa hebatnya tarikan wanita bukan sahaja di dunia malah di akhirat pun tarikannya begitu hebat. Maka kaum lelaki yang bergelar Ayah, Suami, Abang atau Anak lelaki harus memainkan peranan mereka.

Peringatan untuk diri sendiri juga 
Share:

14 comments:

  1. terima kasih kerana sharing..
    al-fatihah utk arwah

    ReplyDelete
    Replies
    1. sharing is caring kan sis :) no worries ... al-fatihah

      Delete
  2. semoga arwah ditempatkan dikalangan org yang beriman..
    thanks for sharing..

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin :) sharing is caring dear :)sama2la kita muhasabah diri

      Delete
  3. nice sharing dear... mama follow sini ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe thanks mama :) untuk peringatan kita semua juga :)

      Delete
  4. sama2 mengumpul saham akhirat...salah satunye bersedekah walaupun RM1 sehari..atau sekadar mampu. Itulah yg akan menjadi sumber Letrik kita di alam kubur supaya kita tidak berada dalam kegelapan....salam kenal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam kenal juga :) ya semoga kita dapat mengumpul seberapa banyak amalan utk dibawa ke akhirat. kdgkala dosa tu senang je kita nak dapat wlupun kdgkala kita tak tahu bila masa kita buat dosa-dosa kecil kan :) terima kasih :)

      Delete
  5. innalillahiwainnailaihirajiun. cerdik betul budak ni. semoga ibu dia tergerak hati untuk berubah. insyaALLAH.

    singgah sambil follow sini :) #85

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin insha Allah semoga kita dapat menjaga hijab kita sesama sendiri wallahualam

      Delete