Fazriel Haqeem

Assalamualaikum puan-puan, cik-cik sekalian..Hari ini genap 1 tahun 1 bulan 4 hari ( < betul ka ni ??) X update blog!!! fuhhhh punya lama.. Time tu macam-macam dah terjadi.. diantaranya adalah.... jeng jeng jeng saya dah ada baby boy yang sangat cumil hihihi... 

Mempersembahkan.....
 FAZRIEL HAQEEM BIN MOHD NOORFAHMI
LAHIR DI RAFFLESIA MEDICAL CENTRE
BERAT MASA LAHIR 3.1KG
LAHIR SECARA SCISSOR
 ni masa umur saya 1 hari 
 bos kecik tengah rest2 di tepi kolam
umo 3 bulan
tadaaa...
umur saya masa ni 7 bulan...
Comel tak saya ..... kalah kak ton tau hehehe

Comments

  1. cute gila anak ko weiii!!
    geram aku tgk. sebijik muka ko....
    dahla putih!

    ReplyDelete
  2. haha ko jela ckp yg sebijik muka aku weh.. muka laki aku la babe... warna kulit je mcm aku haha.. sbb dulu2 waktu mengandung aku benci btul dgn laki aku hahahaha..... tu pasal la sejibik laki aku haha!

    ReplyDelete
  3. aku tak pernah tengok laki ko.
    tapi pada pandangan aku ada iras ko. tang mata n raut wajah dia....

    ReplyDelete
  4. HAHA MATA MG MCM MATA AKU..BESO BESO HAHA... ALAH ADA JE PIC LAKI AKU TU KLU KO TGOK MG SAHLA ANAK BAPAK! HAHA

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG