Akhirnya bertemu jua


Hallu..hallu... setelah bertahun-tahun menjadi adik dan kakak akhirnya tanggal 20.08.2011 kami berjumpa juga d T.S . I think almost 7 year never see, just contact through phone, Fb dan Friendster (dulu-dulu punya)
tapi kami adik beradik lain mama dan lain papa hehe... adik beradik angkat. Dia di Semenanjung saya di Sabah. tapi sekarang dua-dua sudah di Semenanjung.
Namanya Amirah Syafiqah. First time jumpa terus rapat macam selalu sudh jumpa hehe..peramah la katakan.. ( adik saya laa, klu mau ikut saya ndakla bercakap sampai esok pagi haha ~ pemalu kunun ehcecece)
Ok enjoy with some our picture.. X byk masa kalau x penuh owh memory card




sbb saya tau adik saya ni pun gila bergambar hikhikhik jangan marah myra

Comments

Popular posts from this blog

CAFE ALIF SATAR DISABAH

Cara Ambil Duit Tabung Haji Melalui Akaun Maybank

IMPIAN PERCUTIAN DI HARD ROCK HOTEL PENANG